سياسة عربية

إعلامي مصري يطرد داعية سلفيا على الهواء (فيديو)

أحمد موسى اعترض على ضيفه لأنه هاجم معد برنامجه - أرشيفية
أحمد موسى اعترض على ضيفه لأنه هاجم معد برنامجه - أرشيفية
نشبت مشادة كلامية بين الإعلامي أحمد موسى، وضيفه الشيخ عماد رفعت الداعية السلفي، مما اضطر الإعلامي أحمد موسى طرد ضيفه على الهواء.

وفي برنامج الإعلامي "على مسؤوليتي"، المذاع على فضائية "صدى البلد"، قال الداعية السلفي إنه "يتحدث عن نفسه ولا ينتمي لأي تيار أو الدعوة السلفية"، وخرج عن الموضوع إلا أن موسى اختلف معه، وقال عماد رفعت لموسى: "أنت المعد بتاعك اتحايل عليا عشان آجي وكلمني كويس"، فرد موسى "الحوار انتهى"، فقال: "ميشرفنيش إني أطلع معاك"، وخرج من الاستوديو.

التعليقات (8)
سعد
الإثنين، 10-08-2015 10:59 م
في المقدمة يقول لو ان الصكوك في السعودية ووووو الخ ..... للمعلومية السعودية اصدرت سندات هذا اليوم وهناك اربعة بنوك اسلامية لم تشتري منها لانها ربوية ..... للمعلومية يا موسى !!!!
ابو عرب
الإثنين، 10-08-2015 06:06 م
احمد موسى خول من خولات السيسي زبالة ورحتو فايحه زي وشوه الكلب المعرص
ابومشعل
الإثنين، 10-08-2015 02:54 م
قليل ادب ولاعنده شيمة العرب والضيافه شخص ضيف عندك ونت عازمه احترمه وحترم نفسك على الهواءالي انت عملته نقص في حقك انت قبل مايكون نقص في ضيفك عييييييييب
من بلد العرص
الإثنين، 10-08-2015 01:44 م
انتا تيجي هنا عشان تطبل .. متعرفش تطبل متجيش .. احنا جايبينك بفلوسنا .. هندفعلك تمن اللقاء وتتكلم على مزاج اهلك ؟!! انتا عبيط ؟!! .. البني آدم ابو دقن ده على احسن الظن عديم الرشد اما يطلع مع معرص عشان يقول كلمة حق .. زي اللي يطلع مع رقاصه بدل ما يطبلها قعد يقرا قرآن لعل الناس يهتدون !!!! شاذ فكري
أبو فادي
الإثنين، 10-08-2015 01:31 م
الحقيقة أستغرب من صحيفة عربي 21 أن تقوم بالاطلاع على التعليقات أولا ثم نشرها. هذا منبر لمن يريد الحديث وليتحدث الناس بما شاؤوا. كل ما عليكم هو أن تخلووا مسؤوليتكم عما يقال.